Kaninmatcher

KANINMATCHER 2018

Kære medlemmer af Tikøb golf.

Igen i år vil der blive afholdt kaninmatcher. Foreløbig er der afsat fire datoer alle dage kl 17.00.

• 28/5,
  • 11/6,
  • 18/6,
  • og den 25/6.

Vi gennemgår regler generelt, samt hvad der gælder lokalt for vores bane.

Derefter spiller vi en runde golf, hvor vi taler om alt det man må, og specielt ikke må, på en golfbane. Efterfølgende griller vi pølser, imens vi tæller point

Tilmelding kan ske på mail r.m.christoffersen@tdcadsl.dk eller på den liste som bliver hængt op i hytten senest en uge før.

Matcherne henvender sig til medlemmer med handicap fra 37 og opad, og til medlemmer som vil have opfrisket golfreglerne. Der vil blive spillet 9 huller med gunstart.

Inden matchen vil de vigtigste regler blive gennemgået, og der er mulighed for at stille spørgsmål til golfspillets finurligheder. Benyt denne mulighed for at spille med andre ligestillede medlemmer.

Efter matchen griller vi pølser og hyggesnakker, medens resultaterne gøres op.

Deltagerantal max. 20.

Randi og Mogens Christoffersen