Herreklubben

Tikøb Golfs herreklub henvender sig til klubbens medlemer der ligger på HCP 36 og under.

Vi spiller på onsdage med TeeOff kl. ca. kl. 16:45

Herreklubben og dens medlemmer har med 2019 sæsonen nu mulighed for at købe en TIF Golf Herreklub trøje –> Se nedenfor

MobilePay

Herreklubben har fået sin egen Mobilepay Box, som kan bruges ved indbetaling af mad, klubtrøjer, match-fee o.l. tilmeldinger. Man skal blot huske at tilføre en kommentar ved overførsel “mad”, “matchfee” etc.

Klik på logo til venstre 😉

Herreklubben på Langbane

Herreklubben drager på langbane: Vi planlægger med at besøge FGC fredag d. 21. juni & fredag d. 30. august. Begge fredage med Tee-Off kl. 16:00 med efterfølgende spisning på Sweet Spot.

Som nyt tiltag fra 2018 introducerer vi et TILBUD om at betale matcher for hele året på 250,- istedet for 30,-/match, som er den nye match-fee. Det forsimpler og forenkler administrationen for Herreklubben. Har man lyst til at betale 30,-/match er det helt fint.

Herudover bibeholder vi introforløbet for nye håbefulde fra sidste år. Første match/deltagelse er gratis, hvorvi afgør hvorvidt medlemmets handicappasser overens med spillet.

Mød op til hyggeligt golfspil i Herreklubben :-D.

HUSK! Skulle man blive forsinket et par minutter en dag, ringer man til én af de nedenstående eller en anden der er mødt…

Herreklub trøjen

Så har vi fået mulighed for at tilbyde herreklubben sin egen trøje 😀
Den kan bestilles for 250,- og kommer i lige præcis din størrelse.

Nye trøjer til Herreklubben

Ansvarlig for Herreklubben:

Jon Tallbacka
jon@blaasommet.dkmob.2267 6440
Henrik Crillesenhenrikcrillesen@gmail.commob.2961 3631
Peter Lindbergpeterlindberg38@gmail.commob.4078 8504

Score:

Her finder du et link du kan bruge for at se scoren: Klik HER

Sorteret på pladsering finder du HER