Web/Indlæg

Har du ønsker eller ideer til hvad der skal være på Golf hjemmesiden, kan du skrive til nedenstående evt. ringe.

Mvh. Webmaster -E-mail:webmaster@tikob-golf.dk

Webmaster:
Jon Tallbacka
Tlf.:2267 6440

23 Comments on “Web/Indlæg

1. Hej Jon

Kan Jannick og Jeg nå at blive tilmeldt 2-jerns spillet.
    Som sædvanligt lidt for sent.

Hilsen Ida

2. Her i denne Corona tid, og man kan ikke komme i klubhuset, hvor kan man så se ens HCP.

• Hej Johnny

Du har helt ret!

Vi printer og sætter listen op på opslagstavlen ved terrassen 🙂

Pva. TIF Golf

3. Hej Jon
    Mon der snart kommer et referat fra generalforsamlingen i januar her på “siden”?

4. Hej, Er det muligt at prøvespille banen inden indmeldelse, og hvad koster en eventuel prøverunde?

Mvh Kasper

• Hej Kasper

Det skulle nok være mulighed for at du kan komme ud og prøvespille banen tilsammen med et aktivt medlem. Kender du allerede et aktivt medlem, så tag med ud og prøv banen, det koster kun 50,- i Greenfee.

Ellers så skriv til mig på jon@blaasommet.dk så finder vi en dag.

Mvh. Jon T.

5. Hej Jon
    Hvad er der blevet af aftalen om at spille på Fredensborg i 2017 til reduceret greenfee?
    Helge Lykke

• Hej Helge

Aftalen er stadig aktiv og gældende – 30% af ordinær GreenFee –> 280,- i hverdagene & 350 ,- i weekenderne.

Har lidt issues med hjemmesiden for tiden, derfor er info forsvundet. Når jeg har vundet kampen vil info være tilstede igen.

/Webmaster

• Hej Pær,

Dine kommentar er taget ad notam. Hjemmesiden vil blive opdateret med information om TIF-Golf og meldemskab.

Beklager ventetiden, grundet ferie.

Webmaster

6. Hvor kan jeg finde noget om golfklubben. Hvad koster det at være medlem? Kræver det dgu kort at spille på banen? Er det 18 hullers bane?

• Hej Mette

Hvis du skriver til formand@tikob-golf.dk vil han hjælpe dig videre.
      Det koster 800,-/år at være medlem vilket ikke kræver DGU medlemskab. Det er en frivillig forening, tilknyttet Tikøb Idrætsforening – tikob-if.dk – som drives af frivillige i lokalområdet.

Mvh, Jon

• Kære “admin”
      Havde som sædvanlig ikke været opmærksom på tilmeldingsfristen til bl.a. klubmesterskabet.
      Her onsdag ser jeg så, at startlisten er opsat – MEN at der er to personer, der er streget som “udgået” – De passede lige på Ida og mig, så jeg skrev vores navne på, hvor de pgl. var udgået.
      Men jeg ville lige følge op med en meddelelse til matchudvalget men kunne ikke umiddelbart finde navne/mailadr. at skrive til.
      Har jeg søgt de forkerte steder?
      I den bedste hensigt
      Jannick

• Hej Jannick,

Tak for din henvendelse.

Som udgangspunkt bør navn og kontaktinformation forefindes nederst på både tilmeldings- og startliste. Kan forstå at dette beklageligvis har manglet. Har videregivet inforamtionen til matchudvalget med forventning om at kontaktinformation altid skal fremgå.

Webmaster

• Kære alle frivillige på Tikøb Golf!
      Jeg er rimelig ny her. Men i år har jeg været en flittig gæst på banen.
      Og jeg må sige, at jeg har mødt en bane i topform hver gang.
      Greens, rough, semirough, klubhus står så flot og velplejet.
      Dette kommer ikke af sig selv og jeg er jer dybt taknemmelig for jeres store indsats.
      Fantastisk at man kan have en foreningsdrevet golfklub, hvor så mange har mulighed for at mødes på en uformel måde.
      STOR tak til jer alle!
      Golfhilsen
      Bjarne Bomann

• Kære Bjarne,

1000 tak for de pæne ord. Glæder mig over at du/I sætter pris på det arbejde arbejdsholdet ligger i banen.

Hermed givet videre til arbejdsholdet 😀